CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 24, 2009

raya ke lima....

hari ni masuk raya ke 5... x macam semalam ... aku kuar beraya ke rumah makcik-makcik aku di cheras.. umah cikna & umah cik ana... hari ni aku stay dirumah menanti kehadiran tetamu ke rumah ....dalam pukul 2 .. cik rozey datang beraya then halim datang lepak kat rumah.. belah petang plak ... cik enon & family datang beraya... teringat aku pada arwah naim... raya ni aku belum berkesempatan menziarahi pusaranya...
Terasa rindu mendengar cerita2 dari arwah... selepas pemergian Arwah Naim ... aku terasa sangat kehilangan .. kadang2 air mata ni mengalir dengan sendiri... Selepas Arwah pergi .. baru aku sedar yg aku amat memerlukan dia... terlalu lama aku mengabaikan dia ...Moga roh nya aman di sana.....

No comments: