CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, September 5, 2009

kerinduaaaaannnnnn


Baru je 10minit dia meninggalkan aku untuk pulang ke kampung , aku da rindu! uwawawa mcm mana nak tanggung rindu 3 hari ni ... ! aduhhh seksa nyeeeee.... aku tak tau napa setiap kali nak berpisah ngan sayang ..hati aku jadi sayu... sedih... mcm da takde handphone nak call.. Ym nak chatting ... macam da tak jumpe lagi ...huhu.... maybe aku terlalu sayang kan dia...
sampai mak aku pun tego....
mak : paktam da balik ke?
aku : dah ... nape?
mak : ko tak nangis ke?
aku : aikkkk .. asal lak ?
mak : ye la.. sayang sangat .. berkepit mcm belangkas
aku : xde makna nye (padahal air mata aku da jatuh ke pipi)
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sedih nyeeee... bukan xmo bagi dia balik .. tapi xtau la.. huhu
pada hal sbelum ni .. asyik suh dia balik jek .. siap mebebel lagi hahahha...
haishhh cepat la hari rabuuuu...... x sabar nak jumpe dia ....
Rindu.. Rindu serindu rindu nyaaaaa.....

4 comments:

fazrin2211 said...

hehe romantik sungguh, semoga berkekalan

Natasha said...

kawin je la cepat2 fa... mak pun dah perli2 tu... hehehehe.... oi jgn tak jemput aku plak.... mmg aku pegi sekeh2

farah wahidah bt abd wahab said...

faz : amin... tq tq tq ..

tasha : hahaha sonang nye ckp .. kawen je... hahaha mesti jemput punye.. hehhe

makteh said...

sygnye fa kt dye..bagus2.jge leklok..nnt kawen jmpot la satu website nih.kasi sume puas ati.hak3