CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, June 10, 2011

4 bulan .... kesepian

Da 4bulan arwah mak tinggal kan aku... hmmm org lain xkan faham perasaan aku ... org lain xkan dapat rasa ape yg aku rasa... setiap hari xpernah putus doa aku buat arwah mak... mmg org org nampak aku huha huha sana sini ... tapi tu smua utk menutup kesedihan hati ni ... utk buat org tak risaukan aku ...hati aku terlalu perit utk melepaskan smua ni ... hanya tuhan yg tau perasaan aku tika ini.... aku terlalu rindukan belaian seorang ibu ... kadang2 terasa mcm mak ade je disamping aku ....baju2 mak kat almari pun aku x kuarkan lagi ... hati ni berat sangat .... moga mak tenang disana.....

hmmm rindu nye kat cuya.. ntah ape la dia tngah wat skang ni ...
harap sangat dia sihat kat sana

1 comment:

cik sakura said...

tabahkan hati ye..