CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, August 22, 2009

Kuih Raya ?





salam ramadhan kawan2.. moga kite mendapat keberkatan dari Nya... Alhamdulillah ..Ramadhan kali ni btol2 memberi seribu pengertian buat fa.. mcm2 benda terjadi pada diri fa sblom ni... harap segala2nya berakhir dengan kehadiran Ramadhan ini...

em.. knape tajuk Kuih raya eh ? hehehe fa skang kan bnyak wat freelance.. ngan syarikat printing la,tudung la,kain ela la...kuih raya pun ade.. heheh bukan ape... fa ni mencari peluang.. so ape je yg boleh mendatang kan untung fa jual la... hehehe... bisnes ZYMTECH tetap beroperasi seperti biasa...


So pada kengkawan yg nak cuci mata tngok kuih raya yg fa jual .. sila2 la masuk blog fa ni eh


2 comments:

fazrin2211 said...

kueh2,,hehe

Nurul Qurratu Aini binti Kamaruzaman said...

wah ,sedapnye kuih raya bunga ros..
ann da cari da resepi biskut kuih raya bunga ros kat internet.... tapi x dpt jumpa resepi kat internet..